Selam anneler iyi akşamlar herkese oğlum 6 aylık oldu Allahın izniyle mama sandalyesi arayışına girdim haliyle çok seçenek var haliyle model de çok kafam aşırı karışık bundan dolayı çook büyük hantal bir şey istemiyorum ikea model tarzı birseyler olabilir kullanıp memnun kaldığınız model varsa yazar mısınız teşekkür ederim şimdiden