Annelik_yolunda Merhabalar hanımlar. Doğumumu Diyarbakır devlet hastanesinde yapmak istiyorum . Buralarda doğum yapanınız varmı . Tecrübelerinize ve bilgilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ediyorum🌸
BerivanLina Annelik_yolunda ben yapmadim ablam orda yapti. Hicte memnun kalmadi ilk dogumuydu. Sansliysaniz iyi insana denk gelirsiniz