Kızlar doguma 1 hafta kaldı ama 10 yaşındaki oğlumda sanırım parazit var farketmiş bana söyledi yarın doktora goturcem bebeğim doğarsa ona bulasirmi napmam gerekir sürekli ellerini yıkamasina hijjene dikkat ediyorum sürekli çamaşır suyuyla yıkıyorum lavboyu başka napmam gerkir bebeğime bulaşmasın ya 😔