huysuz__ Iraz kardeşim adet birimi hamile kaldı, döngüsü 21 gün onun, o yüzden yumurtlama günü adet bitimine denk geliyo hemen hemen.
1931 Iraz adet bittikten 2 gün sonra korunmasız ilişki olmuştu sonrasında hep korunmuştuk sanırım o gün hamile kaldım doktor da erken döllenme demişti
Potter58 QBuse1123 yok ben adet bitti bir gün bekledik ve yumurtlama haftamda dahil bir gün durup bir gün yaptık
Hsnsarem-94 Potter58 yumurtlama haftası illa her gün yaomak mi lazım canım ben günaşırı yapiyorjm yeterli mi sadece
Potter58 Hsnsarem-94 aynen ben de günaşırı yaptım her gün yapmak sperm kalitesini düşürüyor demişti doktor
Potter58 Iraz hayır örnek veriyorum adetim 10 ağustosta bittiyse 11 i bekledim 12 ağustosta yapmaya başladım. Diğer regl tarihime kadar bir gün bekleyip birgün yaptım.
QBuse1123 Iraz kaldım canım şuan kızımın 1 yaş günü icin hazırlanıyoruz çok şükür Rabbım.isteyen herkese nasip etsin
Iraz huysuz__ benim normalde 25 ama geçen ay 23 gün oldu bende adet bitimi ve adetten 2 gün sonra yaşadım şuan yumurtlama günüm sanırım ayın 10ve 12 sinde iliskim olmuştu 16 si gosteriyor.yumurtlama dün gece ovulasyon testi yaptım sonuç şu şekilde oldu 4-5 gün sperm canlı kalabilir mi
NKaratk Bana da bu yöntemi öneren biri olmuştu yumurtlama zamanı dışında adet bitiminde hemen duşumu alıp aynı gün ilişki oluyordu hesaplamama göre sanırım bu şekilde tuttu
huysuz__ Iraz 4-5 gün çok düşük bir ihtimal dölleyecek kadar canlı kalması için. Yumurtlama sanki yarın olacak gibi tam pik gibi durmuyor burda. Bugün ve yarını değerlendirme şansınız yok mu
Iraz Kutu uzerindeki ilk testim saat 8 gibi yaptım beyaz paket üzerindeki 2. Testim gece 00.30 gibi yaptım 4 saat farkla bu şekilde çıktı