Rabiya2422 14+2 deyiz ilk gebeliğim sırt üstü yattığımda hafif hafif sanki kalbim midemde atıyor gibi değişik şeyler oluyor pıt pıt bebek hareketleri mi çözemiylrj. 🤓 yaşayan varmı erkek bebeğim 💙
Guzelanne56 Rabiya2422 2. Gebelıgımd olmasına ragmen doktor 16dan önce mümkün degıl demıstı. Ikıncı bebegımı bıle 17 de hıssettım Zaten sızde hareketleri hıssedınce anlarsınız suankı hissettıgınız seylerın damar atması olduğunu
biranne__ Rabiya2422 bu mümkün ama hamileliğe başladığınız 40 ve altı olmalı yani öncesinde çok zayıfsanız mümkün ben yaşadım çünkü doktorda doğrulamıştı ordan biliyorum
Guzelanne56 Rabiya2422 ıkı üç haftaya hıssedersınız o zaman zaten Mısır patlamış gıbı tek hareket oluyor hıssedınce aaa asıl hareket buymuş dersınız☺️ Bende ilk bebeğim 2 aylıkken hareketmı bu dıye başlayıp durdum meğerse hareket başka bıseymıs❤️
petunya55 Rabiya2422 bende sordum canım kelebek gibi olabilir dedi yani hepsi farklı diyor 3 çocugum benim 😃ayırt ediyorum haliyle bebek o his