Tostosunannesi kaç haftalık sın peki şuan. Bende 39+4 üm bugün tekrar muayene etti ve inanılmaz acıttı doğum başlasın diye dürtükledi biraz o yüzden sanırım. Ama sıfır açılma var maalesef ama ben yinede normali Bi denemek istiyorum. Hakkımızda hayırlısı. Sağlıkla al bebişini kucağına inşallah