36+5 te bebeğim 2650 gr dı bugün gittiğimde 37+5 yani 2800 olmuş doktor normalde çarşamba günü sezeryan olarak alacaktı (2.doğumum) ama ayın 23 üne attı bebek kilosu az biraz daha yükselsin dedi 10 günüm var yani ne kadar alabilir ki 10 günde 3 kilonun altında sıkıntı olur mu aklıma çok takıldı