Suey en son kaç gelmişti benım 1 hafta önce 45 gelmişti ılkınde hemen ilaca baslatmıslardı bunda normal diyorlar bende çok korkuyorum çünki yoğun bakına gırme durumu derıncede esra hanım var çok çok memnunduk kadın ayrıntıya kadar ıbıp ıstanbula dahı kanımı göndermişti çözmek için ama işte kan bankası olmadığı için ordakı doktorlarda rısk almak istemedikleri için fatıh kurnazı önermişti medıcalde ona gitmiştim adam arayıp anlatıyordu kısaca çok memnun rahat korkusuzca geçmişti ama benım 9 ay boyunca sağlıklı gebeliğim oldu trombosit kızım doğdu 1 günlüktu ondada çıktı umut tepeye sevk ettiler 8 gün acık küvezde yattı 35 e kadar düşmüştü ivik alıyordu ve canlı asılar yasaktı oraya gıdıp geliyorduk kontrole ama çok şükür atlattı bende de gebelıkte çıkıyor yanı ne kadar dogursan doğur hepsi trombositten küvezde yatacak demişti umut tepede ayla var profesör o demişti sen muayeneye gidince sorar mısın bebeğinde çıkma ihtimali var mı dıe 2 gunluktuk umuttepe ye sevk ettıler