Esiilaa Kızlarr merhaba adetime 3 gün kala test yapmıstım bugun adet olmak gerekırken olmadım bugun tekrar yaptım ikiiside aşırı silik şekilde cıktı 3 günde hiç belirginleşme olmamış iki farklı test markasında yaptım sizce kan vermeli miyim bu siliklikler için. [https://mutluresim.com/images/2024/08/13/zuLBGF.jpg](https://)
zlemceylan Esiilaa canımm eğer yeniyse zaten 2 katına bile çıksa çok belirginleşme olmaz 20 den 40-50 ye çıkar o açıdan düşün
Esiilaa Yani çok silik cıkması acaba problem mi diye düşündüm yine silik zar zor görünen bir çizgi çıkınca emin olamadım açıkçası birde ağır kaldırılan yogun tempolu bir işte çalışıyorum tedirgin oldum o yüzden biraz
Baby_B Esiilaa Bende silikle öğrendim.10 haftalik hamileyim.Gebeligin erken döneminde silik cikabilir.Kan ver canim
143i53 Bende 1 gun varken silik cikti hensire 1 hafta bekle istersen dedi regl olmassaan kan verirsin dedi yani simdide cikarda düşük cikip bida verip yukselisine bakilir
Esiilaa Yarın. Bir kan vereyim stresten de gecikir mi acaba diye düşünüyorum sonra durduk yere en azından netleşir umarım güzel sonuclar alırım
ucbebe_annesi34 Esiilaa bence gebelik var bnmde silik çıkmıştı adetten bi gün önce yaptım silik çıktı gebelik vardı. Sizde de var gibi hayırlısı olsun inşallah 🙏