Rumeysa_01 Kızlar 5+0 olduk bugün dünden beridir bir iştahsızlık başladı canım hicbisey yemek istemiyor zar zor yemeye çalışıyorum sizde de oldu mu bu durum 🙄🤔
2bebekanne Rumeysa_01 oldu canım oldu hemde en kötüsünü yaşadım. Prilam kullan doktoruna daniş ama mutlaka ben 19+2 haftalığım hala bulantı kusma yaşıyorum iştah sıfır ama bunun sayesinde azar azar yemeye çalışıyorum
Rumeysa_01 2bebekanne şaşırdım birden iştahım gidince düzelir inşallah yolun sonunda ki mucizemize kavuşmak için cekecez sağlıkla kucağımıza alalim inşallah 🥰🤲🏻🤲🏻🥹
EceQueen İlk 3 ay kilo verdim sonra aldım. 7. Aydayım hala iştahım yok, aşerme falan hiç bişi yok çocuk için yiyiyprum sadece yoksa yemek aklıma bile gelmiyor:/