Biraz utanarak soruyorum ama göbek tüyleriniz varsa neyle alıyorsunuz ultrason da rahatsız oluyorum Önceden sarartıcı kullanıyordum .Şu an onu da yapamıyorum nasıl almam gerekiyor acaba bilen var mı yada normal ben böyle giriyorum doktorada normal geliyor diyen?