Canlar 5 ay 20 günlük bebeğim var dün çok kötü hastalandım enfeksiyon çıktı kanda doktor mecbur antibiyotik yazdı. Ben emziriyorum sadece anne sütü alıyor antibiyotik riskli değil mi ezmirirken ne yapayım . Hipp mama aldım gelirken antibiyotik aldığım zaman veriyim diye daha önce hiç mama da vermedim şimdi geceleri emmeye kalktığında ne kadar vercem hiç bilmiyorum. Sizce ne yapayım emzirrken ant. Kullanan oldu mu sıkıntı yaşadınız mı her kalktığında mama veriyor musunuz nolur yardımcı olun 😞