Esraacar12 Merhaba kızlar 22 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolünde doktorum bebeğimin böbreklerini biraz belirgin olduğunu söyledi böyle birşey duydunuz mu ciddi birşeymidir bilgisi olan varmı
zeynosileannis Esraacar12 genişleme mı belirgin dediğiniz. Benim kızımın da bir böbreğinde vardı ama sorun olacak kadar geniş olmadığını söylemişlerdi. Açıklama yapmadı mı
zeynosileannis Esraacar12 doktor önemsemediyse takmayın kafaya genelde erkek bebeklerde oluyormuş doğumdan sonra düzeliyormuş bizede doktor genelde erkeklerde olur ama sorun değil diyip çok önemsememişti bir sorunda olmadı canınızı sıkmayın
Minikprensinannesiiiii Esraacar12 benim de bebeğimin iki böbreğinde genişleme var canım cinsiyeti erkek doktor erkek bebeklerde genelde oluyor dedi
Esraacar12 Birde bu ara bende mide şişkinliği ve gece saat 3 ki uyanıp sonra bölük börçük uyuma var bu zamanlarda olur mu bu doktoruma sormayı da unuttum
yokusbebek Muhtemelen genişlemedir. Benim bebeğimde de var. Erkeklerde sık rastlaniyormuş. Doğumdan önce veya sonra geçebilir dedi. Doğumdan önce geçmezse doğumdan bir hafta sonra doktora goturursunuz dedi. Esraacar12