yokusbebek haftadayim. Kaçıncı haftada bebeğinizin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz? Ben tekmeden çok hıçkırık ve yer değiştirme gibi 😁
Akdere_44 yokusbebek 20+2 haftalığız biz de 1 haftadır çok güzel hissediyorum maşallah kıpır kıpır içeride 🥰
DeryArenn yokusbebek bende 34 haftadayım bebegimin ne hareket yaptığını anlamıyorum bende mi tuhaflık var 😀
br2023 yokusbebek 36+4tteyiz hıçkırık, yer değiştirme ve ayaklarıyla böyle karnımı baya bir geriyor ayakları olduğu çok net😂
Akdere_44 yokusbebek 14. Haftada kıza benziyor dedi 17. Haftada kıza benziyor dedi son gittiğimde çok hareketli göremedim dedi
yokusbebek DeryArenn Ya ben de anlam veremiyorum aslında 😁 Yer değiştirme olduğunu düşünüyorum 🤣 Çok komik geliyor nedense 🤣
yokusbebek prens_prenses_annesi Benim de erkek. Çok hareketli. Bazen geceleri uyutmuyor o hareketler 😁
DeryArenn yokusbebek bazen böyle karnım şekil değiştiriyor o zaman döndü heralde diyorum ama net bilemiyorum kimisi diyor kafası burda ayaklari burda nasıl anlıyorlar çözemedim 😀😀
Nerminumay Haftadayım hıçkırık ve bir yere toplanmayı çok hissediyorum bebiş baş aşağı pozisyon almamıştı en son acaba hareketlerinden anlaşılır mı ki döndü mü acaba çok merak ediyorum
07sym07 35+5 haftalık hamileyim bugün hareketleri çok az niye böyle oldu ki korkuyorum ya su gelmesi falan oldumu acaba diyorum bazen farkında olmazsam diye korkuyorum mesela idrar yaparken tuvalette geldiyse bilemediysem falan diye korkuyorum ya 😔
yokusbebek 07sym07 Korkutmayin kendinizi 🌸 Yeri daralıyor, ister istemez azalıyor hareketleri. Annelik işte, her şeyde evhamlaniyoruz 🥹 Ben de aynıyım.