ilknur_dmrl1 Kızlar, 15 haftalığım ve ayak tabanlarımda ağrı olmaya başladı. Her sabah olurdu 9. Haftamdan sonra gün içinde olmazdı. Şimdi gün içinde de ağrıyor. Sizde de oluyor muydu?
Pink29 ilknur_dmrl1 merhaba uzun zaman önce yazmışsınız nasıl gectı acaba uzun mu sürdü ben de şu an ayağımın üstüne basamayacak sekılde ayak tabanımda ağrı var