Mdya 11 +4 haftamdayım idrar yolu enfeksiyonum oluştu bakteri üredi , hiç bir şey yiyip içemediğim için direncim çok düştü . Doktor antibiyotik yazdı düşük mg 100 . Başına böyle bir durum gelen var mı
Dlnshn02 Mdya ben de gebeliğim boyunca çok kustuğum için susuz kaldım ve çok defa idrar yolu enfeksiyonu geçirdim halen de devam ediyor. Antibiyotiğinizi kullanın ve bol su tüketin. Enfeksiyon ilerlemesi daha kötü
Nvrzz Mdya bende aynj haftada hem kanımda hemde idrar yollarında enfeksiyon çıktı çok kötü bir dönem geçirdim bol su içmek gerekiyor bide antibiyotik içmek ben 1000 mg içtim
Mdya Dlnshn02 doktorumda aynısını söyledi bol su içiyorum ama dudaklarım hala kupkuru . 3lt en az içiyorum . İnşallah geçer , size de çok geçmiş olsun
Dlnshn02 Mdya çok sıvı kaybettiyseniz eğer öyle olması normal aslında. Teşekkür ederim inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
Mdya Dlnshn02 amin inşallah , hem de nasıl bir günde 4 kere kustuğumu bilirim artık safram çıkıyordu . Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🙏
Mdya Dlnshn02 ben de piyeloseptyl kullandım . Afedersiniz ilacın rengiyle idrarım aynı renk çıkıyordu sizdede aynısı oldu mu
Nvrzz Mdya teşekkür ederim çok şükür daha iyiyiz 13+6 olduk hmm düşük takviye serum yapıyoruz demir ilacı
kardelen54 Tek çözümü bol bol su içmek birde ic camasiri surekli değiştirmek mümkünse 60 derece de ayrı olarak çok az detarjanla ve yumuşatıcı yerine beyaz sirke koyarak yıka ve utule ben bu şekilde kurtuldum