iremd-1798 ben oğlum bir aylıkken girmiştim, ama kontrol dönemi dr uma söylemiştim girebilir miyim diye, sezaryen doğum benimki… dikişler iyi görünüyo, temiz plaj olduğu sürece girmende sakınca yok ama dalgalı denize girme, dalgaya karşı karnını koru mutlaka demişti, 2 kez girdim zaten 🥲