Kızlar ben genetikli tüp bebek ile hamileyim 6+4 hafta iken kıpkırmızı bir pedi doldurcak kadar kanama oldu hızlı kesildi ama neyse en son 10+4 iken doktor kanama alanı baya küçülmüş dedi bugün 11+2 aynı kıpkırmızı bol kanama geldi yine hızlıca kesildi doktorum da tekrar proluton depot iğne vurul uzan dedi çağırmıyor da yanına Pazartesi randevum var doktora bebeğim genetikli olduğu için aslında biraz içim rahat sağlıklı bebek olduğunu biliyorum bu haftalarda genelde sağlıksız olunca düşüyor diğer benim gibi kanama yaşayanlara da doktorlar da bir sebep söyleyemiyor korkulcak birşey var mı sizce 🥺