Bu günle beraber 6 gündür çekiyorum sol kürek kemiğimde. Sanki bi yere vurup ezmişim de birisi de sürekli basıyor üstüne. Ne yaptıysam geçmedi. Doktoruma sordum havlu üstünden ütüledi komşum vikis sürdü biraz da daha bu gün çok az azaldı gibi.kimi görsem önüne oturup masaj yaptırıyorum.32 haftalık gebeyim ben de çok zor çok can sıkıcı.eşim yanımda değil.5 yaşında kızım var .bazen dayanamayıp hıçkıra hıçkıra ağladığım oluyor