Nraltnk olur tabii. 5 ay hamile kalamadım sonra oldu ama 31 aralıkta kimyasal olduğunu öğrendim. 3 ocakta regl oldum ve 1 şubatta tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan 32 haftalık:)
Bana ilk başta korunmana gerek yok dedi doktor korunmadım sonra pcos olduğumu öğrendim başka doktorlara gittim onlar korun falan dedi dinlemedim zaten olmaz pcos varmış falan derken bi baktım yine hamileyim