Bebeğim bir yaşında,uzun uğraşlar maddi manevi zorlanmalarla tüp bebekle oldu, ikinci gebeliğim süpriz oldu dogaldan,gebeyim 13 haftalık hamileligin başından beri ağır işler yapıyorum, oğlum hep kucağımda zaten , temizliktede cok titizim illa detaya kadar yapıyorum oğlum için, benim gibi geçiren var mı gebeliği bir sorun oldumu