Kızlar merhaba suan 39+3 doktordan geliyorum nst de çok az sancım çıktı ebe alttan muayene etti tek yumuşaklık olduğunu söyledi . Gün içinde hurma yiyorum squat yapıyorum tavsiyeniz var mı dogumu başlatan ne yapalım. 40+3e kadar bekleyecek sonrasında doğumu başlatacak önerileriniz yazın lütfen kız bebisi hamileyim ilk hamilelik