Bir oğlum var 2. Gebeliğim dış gebelik oldu ve sol tüpüm alındı nedense kendimi eşime karşı eksik hissediyorum diğer tüpüm ameliyatta sorun yok dediler üstünden bir yıl geçti tekrar çocuk istiyor eşim ama olur mu olmaz mı yine aynı şeyler olur mu diye korkularım lütfen dualarınızda bana da yer verin 😞😞