Kızlar merhaba ben 38 haftalık hamileyim sormak istediğim şey evde yapabileceğim iş önerisi falan bilen varmı maalesef ki çok yüksek miktarlarda borcumuz var eşim tek çalışıyor ama yetmiyor 2tane kredi 2 de ek hesap ödememiz oluyor aylık yani biri 12 bin lira biri 22 ek hesaplarda ayrı ayrı 5 civarı ,o kadar çok tükendim ki artık aldığı maaş ne yazık ki yetmiyor borcu borçla kapatıyoruz ekstrada bir sürü yere de borcumuz var eşimede çok üzülüyorum stres yapmak istemiyorum ama elimde değil ki napıcam ben üstüne bebeğim doğucak kafaya takmamaya çalışıyorum ama çok yoruldum artık düşünmekten ,en azından evde ne tür iş olur internette paketleme işi var ama güvenlir değil maalesef