Aykizim22 merhaba, sağlıkla büyütün 🌷
Memeler bir süre sonra terbiye olacaklar merak etmeyin, hep öyle dolgun ve sürekli süt akar vaziyette kalmıyorlar. İlk zamanlar bahsettiğiniz gibi ama, durup dururken bile fışkırabiliyor😁
Sağım kesinlikle sütü artırıyor. Arz talep meselesi çünkü, ne kadar çok emerse bebeğiniz veya sağarsanız, vücut tekrar süt üretecektir. Manuel hiç kullanmadım ben, hem elektrikli ile sağdım. Lansinoh kullanmıştım.
Bestlak ve galactago tavsiye edebilirim, bol su bir de. Siz dinlendikce de faydası oluyor. Bir de solgar b12 faydalı olmuştu bende. Rezene son yıllarda tavsiye edilmiyor. Sevgiler