Nursemom Aysegolcuk vücutta gebeliğe bağlı artan kan hacmi ve damarlara yaptığı basınç yüzünden kanama oluyor diye biliyorum. Benimde gebeliğimin 3.ayında bi defa olmuştu sabah uyandığımda
merii07 Aysegolcuk kan akımı arttığı için oluyo bende de oluyor 4 kere falan oldu şimdiye kadar 13+5 im
1850 Aysegolcuk bndede haftada bır kez falan oluyor kanama . Neden anlamadım ama 🙄kan basıncıyla alakalı sanırım
Phtc Bende bir ara hemen hemen her gün oluyordu, arkadaşların belirttiği gibi vücutta kan hacminin artması ve damarlara baskı yapmasından kaynaklanıyor, burnunu aşağı doğru tutup kemerlerine bastır, doktorum söylemişti