Kızlar bugün doktor kontrolum vardı 35+1 nstde normalinden daha az kaldım doktor gidecek diyeydi sanırım ki doktorumdan çok memnundum. 15 dkda falan 100 lerde bir tane sancım çıktı sonra çıkardı zaten nstyi çıkarınca tekrar kasılma yaşadım o an nst takılı olsaydı yine 100 lerde olacakti yani. Eve gelene kadarda ara ara böyle kasılma yaşadım düzenli değil ama yinede korktum doktorda bir sorun yok dedi ama varmı böyle birşey yaşayan endişelendim biraz