Brgmde Bugün 2 li taramaya girdim 12. Haftadayım. Detaylı ultrason tarihim 22hafta 2 günlüğüme denk geliyor. Detaylı ultrasonla 4 lü tarama aynı şeymi yoksa 4 lü tarama için 16. Haftamda ayrıyetenmi gideyim
qusel 4 kuyu drlar önermiyor risk hep çıkıyor diyor. Madem ikili temiz çıktı neden 4lu yaptırıyorsunuz