Kızlar selam ben birkaç gün önce kontrole gittim ve o zaman 34 + 3 falandı doktor beni NST‘ye soktu orada sancılarım en fazla 29’a kadar çıktı ama sonra bana bir hafta sonra kontrol sürecinde yine gel dedi sizce bu hafta için 29 sancı veya kasılma var demek mi ben NST’den çok anlamıyorum ilk gebeliğim ?