Anonimanonim Kızlar geçen hafta çarşamba ilk defa kan vermiştim yani beklenen adete 4 gün kala beta hcg 42.48 çıkmıştı. İki günde bir vermedim. Bugün ikinci kanımı verdim akşamüstü 812 çıkmış. Sizce iyi mi? 😊
mmedinestlms Anonimanonim güzel çıkmış bende geçen hafta pazartesi günü öğrendim 77 ile çarşamba günü kan verdim 257 çıktı dün Bir daha verdim 2545 yükselmiş şuan tam 5 haftalığım ama 2 günde bir kontrol ettir
Anonimanonim mmedinestlms hayırlı olsun😊benimde son adet tarihime göre yarın 5 hafta oluyor. İki üç kere verin yeterli deniyor bende bunu bir hafta bekleyerek yapmıs oldum bence artışta iyi gözüküyor 🙏🏻
mmedinestlms Anonimanonim aslında seninle aynıyız bu uygulamaya Göre yarın 5 haftalık oluyorum bir tane daha kullandığım uygulama da 5 haftalık benimkine Göre seninkinin artışı düşük aslında kesen gözükmeyebilir yada seninki geç döllenme de olabilir 2500 3000 arası kese gözüküyormuş galiba yarın onun için gideceğim randevum var da inşallah görebilirim keseyi
Anonimanonim mmedinestlms canım naptın ben çok çok minik keseyi gördüm şükür😊 umarım sende görmüşsündür/görürsün