Busra-124 36.haftadayım 2 hafta sonra çatı muayenem var + doğum korkusu da cabası daha önce içinizde çatı muayenesi olan var mı tecrübelerinizi öğrenebilir miyim 💝aynı dönemde olduğumuz diğer hamişler de konuya dahil olabilir kaygılarımızı hafifletelim🥰
Elsa57- Busra-124 dün oldum canım 37+1 de . Kendini kasma 2 parmak giriyor jel sürerek girdikten sonra parmağını baya ittiriyor evet acıyor ama dayanılamayacak gibi değil
Mavisevenbiri Busra-124 sonuna yaklaşmış biri olarak 2-3 defa oldum ilk ikisinde kendimi çok kasmışım ve canım baya acıdı sonrakinde kendimi rahatlatmaya çalıştım acısız ve ağrısız geçti 🤭önemli olan kendini kasma kastıkça canın daha çok acıyor rahat bırak daha hızlı ve kolay bitiyor
Ayse_2807 Busra-124 bundan dokuz sene önce suyum gelerek gitmiştim hastaneye ilk defa çatı muayenesi o zaman yapılmıştı korkulcak bişi değil merak etme kaç cm açılma var ona bakiyolar inşallah fazla olur acilman kolay doğum yaparsin şimdi 19 haftalık ikinci oğluma hamileyim inşallah yine normal doğum yaparim rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah