Selam kızlar nasılsınız inşallah iyisinizdir 🌸 Kızlar günüm doldu ve bebisim gelmiyor yaaa. Doktorum 41’nci haftayı geçirmek istemiyor haklı olarak. Bu hafta yatış verelim suni sancı ile doğumu başlatalım diyor ne dersiniz kızlar çok heyecanlıyım aşırı 😍🤍🌸🫶🏼 Pilates, hurma, ananas, çörekotu- hint yağı, Ahududu- böğürtlen çayı yapmadığım denemediğim yol kalmadı ahahahahah😂😂😂 Çok komiğim ya gülüyorum kendime. Doktorum diyor bunlar %1 tetikler Eminecim. Ve aşırı komik buluyor beni gülüyor her bunları söylediğimde ahahahah😂 Doğumun kimyası bambaşka bir şey bunlar değil diyor. Evet kızlar çok heyecanlıyım öneri, fikir dertleşme her şeye açığım😍🌸🫂💞