Baharmerve gidip randevu alıp muayene olup bilgi almak daha sağlıklı. Hastanelerin kendi iletişim numaraların başındaki insanların çoğu bilgi olarak eksik olabiliyor. Ben hiç aramadım 2 li tarama sonucundan sonra bizde randevu yok denildikten hemen sonra randevu aldım çünkü üni hastanelerin belli bi haftayı geçmiş gebeleri takibe almıyorlar.Ordada yeni kayıt açıldığı için tahliller filan istendi sonrasında zaten haftan yaklaştığı için 3 lü tarama için detaylı ultrason yani randevu veriyorlar.Haftanı geçirmeme bak direk randevu alın bence aramayla vakit kaybetme☺️