Aylaa123 Kayaakk öğrenci işleriyle bir görüşün ama çok kaale alıcaklarmı sanmam birde okulunuzun bölüm başkanıyla konusmanız daha doğru aslında biz bir sıkıntı yasadığımızda kendisiyle iletişime geçiyorduk o hallediyordu yada yönlendiriyodu en azından parayı yatırmadan gidip konusun yardımcı olursa ona göre ders seçip program yaparsınız
Kayaakk Erva18 sizin ki hangi okul hangi bölümdü benim korkum sadece ara olmadan ya doğurursam aralık sonu ocak başı orda gidemedim diye benim dönemimi çöpe atarlar mı tüm sorunum aslında bu
Booksandcats Hamileyken bitirdim üniversiteyi yolunuz uzunmuş biraz ama hocalarla vs konuşup durumdan haberdar ederseniz belki yardımcı olurlar sağolsunlar benimkiler devamsızlıktan vs bırakmadılar beni 🥰🥲 kocaman göbeğimle gidip gidip geldik valla 🤭
Kayaakk Booksandcats ya ben çok çekingenim kalkıp bu durumu bile naaıl konuşucam bilmiyorum çocuk gelişim bölüm gerçi biraz daha naiftir ler inşallah bana ters bişey söylerlerse ya oturur ağlarım yada lafımk esirgemem hepten durum vahim olur kara kara düşünüyorum
Booksandcats Kayaakk ay ne güzel işte çocuk gelişim okuyormuşsunuz eminim daha anlayışlı olurlar ben inşaat mühendisliği bitirdim çoğu da erkekti sınıftakilerin hocaların falan yine de anlayışla karşıladılar fazladan yardımcı bile oldular hatta hocalarım sorardı ya okulu uzatır da bebişle gelirsen ne olacak diye siz bakarsınız hocam derdim 🙈 kadınlar olarak her şeyi başarabiliriz 🙏