Kızlar merhaba ben panik atakdan dolayı antidepresan kullanıyordum ilk panik atak yaşadığım zamanlarda paxera 40 mg’a kadar çıktık sonra düzelince yavaş yavaş kademeli olarak 30 mg sonra 20 mg en sonda 10 mg’a kadar düştük bir aydır doktoruma randevu bulamadığım için en son pazar günü cumartesi pardon ilacimi içtim ve pazar gününden beri ilaç içmiyorum ben de hafif baş dönmesi yani ayağımın yerden kaydı gibi ve sersemlik yaptı biraz da midem bulanıyor bu ilacın bıraktığım için mi ne yapmalıyım başına böyle bir şey gelen oldu mu benle aynı durumu yaşayan var mı fikri olan çünkü doktorum 2 Eylül’e kadar randevusu yok bizimle başka doktora da gitmek istem