babyiscoming_ Kızlar 11+5 haftalık gebeyim göbek deliğimde ara ara batma sızlama tarzı bişey olur sizinde oldu mu böyle bişey
Aylaa123 babyiscoming_ göbek deliği ağrısı gemelde rahim büyüdüğü için oluyor doktorum öyle söylemişti ekstra göbek içinde enfeksiyon felsn yoksa
babyiscoming_ Aylaa123 ayy göbek enfeksiyonu da mı varmış ilk kez duydum daha neler duyacağız acaba😂 inşallah büyüdğü içindir😂
Aylaa123 babyiscoming_ deliğin içinde enfeksiyon olusuyor bazen ben bir kere yasadığım için biliyorum ama anlarsınız zaten öyle birşey olduğunu çünkü ceset gibi koku geliyordu 😂öyle birşey yoksa rahim büyüyor
Mocha Aylaa123 yaaa bende de oluyordu hep doktora sormayı da unutuyordum valla içimi rahatlattınız benim de teşekkürler :)