mineeeee Bebeğim bir hafta önde giderken şimdi 1 haftada 5 gün gerilemiş .Neden dır acaba .Tansiyonum var o yüzden mi.Bu aralar çok yüksek çünkü tansiyonum
Zmraemr Bir hafta önde ya da geride olması çok sıkıntı değil sağlığı iyi olsun siz beslenmeye devam edin muz, kaşar, pekmez, fındık, badem tüketin