Mart ayında oldum dis gebelik ignesi doktor maksimum 6 ay korun dedi sağlık ocağındaki ebe 3 4 ay yeterli dedi ben yinede korundum daha doğrusu eşim korundu dikkat ettik kemoterapi ignwsi oluyormuş. Sanırım o yüzden. Sonra ki gebelik için. Dikkat etmek gerek sana tavsiyem korunmanın yönünde.