Kızlar göğüslerim aşırı acıyor ucuna dokununca bile sızlama var bat 17 cuma günü kan vercem hafif kaşık ağrısı var sizce hamile olabilir miyim bu ay (klomen kullandım) bu arada olasılık yüksek mi cuma günü eğer varsa uygulama 3+4 gibi bişey gösteriyor varsa çıkar değil mi kanda