Merhabalar. Hamileliğimi ilk öğrendiğim andan itibaren hiç bulantım, baş dönmem vb olumsuz bir durum yaşamamıştım. Ama 8. Haftadan itibaren çok yoğun tüm gün devam eden bulantılarım oluyor. Bir gün iyiysem iki gün kötüyüm akşama kadar yatıyorum. Hiçbir şey yiyemiyorum su dahi içemiyorum ama kusmuyorumda…. şuan 10. Haftadayım ama sanki bu iki hafta bana yıllar gibi sürdü… Bir tavsiyesi olan var mı ? Nasıl kendimi dah iyi hissedebilir, bulantışarımı bastırabilirim?