Merhaba, benim ilk doğumumda bebeğim 4140 gr’dı. Ilk doğum diye mi yada bebek kiloluydu diye mi bilmiyorum ama baya uzun sürdü. Bir sorun olmadı ama çok şükür. İkinci doğum’da bebeğim 3750 gr’dı çok hızlı dünyaya geldi dünyaya geldi 🥰 Korkma bir şekil oluyor, doktorun sana senin için en iyi olacak yöntemi tavsiye edecektir. Sağ salim kucağına alırsın inşallah.