36+6 haftalik olduk aşırı bir yorgun olma başladı bende sıcaklardan dolayı da geceleri fln hep uykum bölünüyor sabahlari da hep uyku hali ama uyuyamıyorum gündüz uyuyan birisi degildim benim gibi olan var mı midem de birsey istemiyor yemek de zor yiyorum:((