Bugun kontrolum vardı 36+5deyim 34 haftayla uyumlu çıkıyor dedi perinatolojiye yönlendirdi onlarda hastaneye yatiralim biz takip edelim dedi ben de hastanede bi iki defa yattigimdan biliyorum orada daha cok rahatsızlaniyorum ve kendimi iyi hissetmiyorum o yüzden kabul etmedim yatışı benim de moralimi bozdular simdi cuma günü tekrar kontrole gideceğim. Yatış istemedin bari sık sık gel takip edelim dediler.