Fatmanur12345 6+2 de gittiğimde kese göründü ama bebek yoktu haftaya gel dedi korkuyorum ilk gebeliğim 😢
Ebrarckdr Fatmanur12345 bende 5+2 de gitmiştim ve sadece kesem gözüküyordu Geç döllenme de olabilir bir ihtimal
lilyum_ Fatmanur12345 canım senin geç döllenme olabilir. Zaten öğrendiğinde beta degerin de çok küçüktü. Stres yapma haftaya da bebegini görürsün inşallah 🌸🤍
dogakartal Fatmanur12345 canm bende dün gittim 5+6 dı yolksacı gördük. Ama benm kesem daha büyük senınkinden senınki geç döllenme olmuş hafta görürsün ☺️☺️
babyiscoming_ Fatmanur12345 canım karından bakmış zaten gayet normal o haftalarda gözükmemesi benim vajinal olarak gözükmüştü ama doktor baya uğraşmıştı görmek için. Hem kesen gayet güzel bir yere yerleşmiş baya yukarda maşallah hayırlı olsun😍
Dilekulgtt Fatmanur12345 degerin cok iyi bence insallah bi sorun cikmaz iyi dusun iyi olsun dua et canim 🌸
Dmlakrbg Fatmanur12345 şu an görünmemesi normal. Bende geçen gün kan verdim. 6092 idi. Ondan da 3-4 gün sonra gittim. Yeni görüldü. Hatta kalp atışını duyamadık. Sadece ekranda kımıldayan bişe gördük. Dr dedi çok minik o yüzden duyulmadı. Cuma tekrar gidicem
Gkce18 Fatmanur12345 canım hiç telaş yapma benimde ilk ultrason resmim aynısıydı kalbinide 7+3 de duymuştuk stres yapma bişi cıkmaz allahın izniyle😘
Fatmanur12345 BetulSahin5444 yaa insallah pazartesi gideceğim o zaman 7+5 olucaz insallah bebeği de görürüm kalp atışını da duyarım
Gkce18 Fatmanur12345 canım benimde öyleydi bebek yoktu içinde bebegi kalbi duygumuz gün gördük bizde oyüzden hiç canını sıkma
zgeDenizKaramanAtmaca Fatmanur12345 korkma bence canım erken benm de 5+3 de kese vardı bebek yoktu haftaya gel dedi senin kan değerinde sonradan yükseldi bence geç döllenmeden dolayı
Ark Fatmanur12345 çok haklısın hayirli sonuçlar almak nasip olsun yıpratici bir süreç bizde 2. Çocuk denemesine başlayacagiz ama bir türlü ovulasyonda yumurtma göremedim daha ilk ay olacak ona rağmen stresten duramiyorum
MorKelebek54 Fatmanur12345 o haftalarda bebegin gorunmemesi normal zaten. Nerdesye en net 8. Haftadan sonra görünür. Haftaya gittiginzide kalp atisina bakar muhtemelen doktorunuz
MorKelebek54 Fatmanur12345 diyirum ya suan da daha minicik gorunmesi cok zor anca vajinal bakilirsa bu haftada biraz daha net görülür ☺️
Tazehamilee Korkma ilk gebeligimde ben tüp bebekle hamile kalmıştım kese gözüküyor bebek daha sonra gorunuyo bende her ikiside vardı ama 6 cı haftamda bebegimizin kalbi durmustu