Ayazmom___ yalnız değilsin, hiç kendini kötü hissetme, bende 24 haftalık oldum, bir Allahın kulu gelipte kapımı açmadı, bişeye ihtiyacın var mı, yardım gerekiyor mu vs demedi, en azından hal hatır sorulmasını bekliyor insan, şimdide diyorum çocuğum sağlıcakla doğsun, bu süreçte destek olmayan kimseylede görüşmeyecem