Kizlar sata göre 6+5 deyim .Ben de cuma günü gidip hem bebeği hem de kalp atışını görürüm insaAllah .sadece kese gözüktü geçen hafta .Ama biseyi merak ediyorum bı paylaşımda diyor ki bulantılar kalp atımı ile başlar.Ben de ne bulantı var ne kusma.Acaba kalp atımı hala yok mu ki.Faha önce bı düşük bı kimyasal geçirdim.Korkuyorum ya boşsa ya da kalp atımı yoksa diye.Sizde bulantılar ne zaman başladı.keske olmasa ama olmaması da beni korkutuyo iste