minnosbirkiz BilgecyLn fsh ve prolaktin bir tık yüksek o kadar ama çokta mühim değil, ikiside her ay farklı çıkabilen bi değer ☺️
Gkce18 Canım en alttakini bilmiyorum ama diğerleri gayet güzel cıkmiş, oda referans içinde cıkmış ama sorun olcagını sanmıyorum
BilgecyLn Gkce18 fsh en alttaki. ilk defa yaptırıyorum prolaktin dışında hiç biri hakkında bi fikrim yok 🤷♀️
BilgecyLn minnosbirkiz hormon sonuçlarına göre rahim filmi çekelim dedi doktor bu sonuçlara göre rahim filmi mi olur peki
minnosbirkiz BilgecyLn neden öyle bi cümle kullandı acaba, hormon tahliliyle rahim filminin bi ilgisi yok 🥲 eğer şu an reglseniz belki regliniz bitince çektirin demek istemiş olabilir, öncesinde hormon değerlerinizi görmek istemiştir
BilgecyLn minnosbirkiz evet interfilite için gittim önce hormonlara bakalım ona göre rahim filmi isteriz belki sezeryandan sonra tüplerde yapışıklık olmuş olabilir dedi
minnosbirkiz BilgecyLn bende öyle diyebileceğini düşündüm, çünkü rahim filmiyle ikisinin çok bi ilgisi yok ☺️ hemen bebek düşünüyorsanız vakit kaybetmemek için öncesinde hormon tahlili, sonrasında rahim filmini uygun görür, banada o şekilde yapılmıştı