Damlaozzz haticea1tn_19 Sleepy bionatural aldım pişik yaptı pamuğa geçtim ıslak mendil kullanmayın derim
Churcill haticea1tn_19 bence biraz bünye meselesi bide kuru tutmak tabi. Her çeşit ıslak mendili bezi kullandım doğduğundan beri hiç pişik olmadı sadece kaka yaptıktan sonra bazen kızarıklık oldu o zamanlarda bepanthol sürdüm