Emehtap
Kızlar 4 haftalık hamile olduğumu öğrendiğim gün kadın doğumcumun bilgisinde alerjikrinitim için 1 dozluk iğne olmuştum, bugün yine rinitim yoğunlaşınca(8 haftalık hamileyim) kulak burun Boğaz doktoruna gittim ve beni korkuttu o iğneyi nasıl oldun diye, hiç böyle bir deneyimi olan var mı