Pkos luyum. Adetim bittikten hemen sonra başladım teste. Dünkü teste koyulaşıyor gibiydi. Bugün tekrar silikleşti. Acaba yumurtlama gerçekleşmiyor mu? İlk defa ovülasyon testi yapıyorum. İki çizgininde aynı tonda veya test çizgisinin kontrol çizgisinden koyu olması gerek diye biliyorum. Yanlış mı biliyorum acaba yardımcı olur musunuz yoksa testi yapmaya devam mı edeyim?
